reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Savalovsky

Martin Savalovsky

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent a vnímam život po svojom... čo dodať Zoznam autorových rubrík:  Môj život

reklama

Môj život

upratanie miesta činu

Martin Savalovsky

upratanie miesta činu

upratanie miesta činu. Je veľa profesii ktoré sú náročné a málokto vôbec tuší o ich existencii. Ako napríklad upratovanie miesta činu.

  • 8. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 306x
  • 0
Šikana v našich školách

Martin Savalovsky

Šikana v našich školách

Myslím že som jeden z mála ľudí ktorí sa o tomto probléme odvážia verejne napísať ako ho vnímajú s odstupom času, lebo každý sa snaží na podobné veci čo najskôr zabudnúť. Ale zabudnutie nič nerieši... Šikanovanie ma sprevádzalo od prvých dní na základnej škole, najväčší problém bol v tom že všetci sa tam už nejako poznali a ja som nepoznal nikoho a tak som bol na to sám. Na prvé štyri roky základnej školy si už ani veľmi nepamätám alebo mi zostali iba tie lepšie spomienky. Najhoršie je keď niekto začne byť v kolektíve odstrkovaný takto sa to vždy začína, ak toto vidia ostatný tak to časom začnú zneužívať.

  • 27. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 117x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu